סיקור משחקי הפלייאוף של שני / עמיחי קטן

הפעם קיבלנו 3 משחקים שבכולם הביתיות נשמרה, כשדאלאס הצליחו לגבור על יוטה בקרב צמוד גם בלי דונצ'יץ' הפצוע, ואילו פילדלפיה וגולדן סטייט השיגו ניצחונות די קלים.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס – טורונטו ראפטורס 112- 97 (2- 0 לפילדלפיה בסדרה):

ואן-וליט פתח מצוין והוביל את טורונטו ליתרון 11- 2, אבל הסיקסרס הפכו עם ריצת 14- 2 משלהם. הראפטורס נשארו צמודים והובילו 33- 32 בסיום הרבע הראשון, בו הרכז האולסטאר שלהם קלע 15, אבל בהמשך הסיקסרס החלו לצלוף שלשות, הידקו את ההגנה וברחו להפרש גבוה של 20+.

ריצת 15- 0 של טורונטו ברבע האחרון צמצמה ל-11, אבל טייריס מקסי לקח אחריות ודאג להגדיל את היתרון מספיק כדי להכניס את המחליפים.

אמביד הוביל את פילי עם 31 ו-11, מקסי המשיך ביכולת המצוינת שלו עם 23, 9 ו-8 ב-8/11 מהשדה, האריס קלע 20 עם 10 קרשים ו-3 בלוקים, הארדן רשם משחק מגוון של 14 נקודות, 6 ריבאונדים ואסיסטים, 3 חטיפות ו-2 חסימות ודני גרין הוסיף 11 נקודות.

אצל הקנדים, אנונובי קלע 26, ואן-וליט קלע 20 עם 7 אסיסטים, 3 חטיפות ו-2 חסימות, סיאקם רשם 20, 10 ו-5 וכריס בושה תרם 17 ו-8.

דאלאס מאבריקס – יוטה ג'אז 110- 104 (1-1 בסדרה):

בדומה למשחק הראשון בסדרה, דאלאס הצליחו לכפות קצב איטי וסקור נמוך יחסית, אבל ריצה של יוטה לקראת המחצית העניקה להם את היתרון. הג'אז כבר עלו ליתרון 10 במהלך הרבע השלישי, אבל ברונסון נתן את משחק חייו וקלבר תפר 3 שלשות רצופות ששמרו על דאלאס קרובים ברבע ההתקפי הטוב של יוטה, ואל תריסר הדקות האחרונות נכנסנו כשהיתרון של הג'אז הוא 81- 77.

בוגדנוביץ' ומיטשל העלו את יוטה ליתרון 7, אבל שלשה של בולוק החלה ריצת 10- 0 של המאבס ומהפך לפני שאוניל ומיטשל החזירו את היתרון לאורחים. מקסי קלבר הגיב עם 2 שלשות, בוגדנוביץ' קלע פעמיים, אבל דינווידי ופיני-סמית סידרו לדאלאס יתרון 5. רצפי החטאות של יוטה שלחו את ברונסון לקו כדי להגיע ל-40 נקודות, ובוגדנוביץ' רק צמצם.

ברונסון הוביל את דאלאס עם 41 נקודות (15, 6, 10 ו-10 לפי רבעים), יחד עם 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קלבר קלע 25 ב-8/11 לשלוש, דינווידי 1קלע 17 עם 6 אסיסטים ובולוק קלע 11.

אצל יוטה, מיטשל קלע 34 עם 5 אסיסטים, ואפילו מסר לגובר מדי פעם, בוגדנוביץ' קלע 25, קלארקסון קלע 21 ואוניל קלע 12 עם 9 ריבאונדים.

גולדן סטייט ווריורס – דנבר נאגטס 126- 106 (2- 0 לגולדן סטייט בסדרה):

סוקר בהרחבה כאן.

סטף הוביל את גולדן סטייט עם 34 נקודות ב-12/17 מהשדה ו-5/10 ל-3, כמו גם 2 החטאות עונשין, שתיהן בעבירות טכניות, ובדקות שלו הווריורס היו בפלוס 32. פול קלע 29 עם 8 אסיסטים, קליי קלע 21, וויגינס קלע 13 עם 8 ריבאונדים, בייליצה קלע 10 ודריימונד רשם 6, 3, 6 ו-3 חטיפות.

יוקיץ' הוביל את דנבר עם 26, 11 ו-4, כמו גם 3 איבודים ו-2 עבירות טכניות שהובילו להרחקה, בארטון (10 ריבאונדים), מוריס והיילנד קלעו 12 כל אחד ופורבס קלע 10.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
84 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
19 באפריל 2022 11:57

סחטיין לדאלאס שניצחו בלי לוקה, דנבר תחכה בסבלנות לעונה הבאה, לא ראיתי את בארנס ברשימת הקלעים אז אני מניח שהוא לא שיחק, נקווה שישוב למשחק 3, ואם גם טייבול לא ישחק, אז טורונטו יכולה, אולי, לחזור לסדרה.
.
תודה רבה עמיחי

yairhamami
yairhamami
19 באפריל 2022 15:04

דאלאס לא נצחו כמו שיוטה הפסידו.
קיבלו, כמו בפלייאוף שעבר, קבוצה בלי הכוכב שלה והם פשוט לא חדים. דאלאס פשוט רצו לנצח.
גובר קיבל כדורים והוכיח לכל מי שחשב אחרת שזה ביזבוז זמן. איבד כמעט הכל ולא פגע ממטר. היה חושך. מתחיל כבר להתייאש ממנו, לא שחקן מקס בשום צורה. בלי יכולת מינימאלית לכדרר או למסור החוצה.
ליוטה אין אפילו אבן פינה לבנות ממנה. כל השחקנים מרוויחים יפה, אין חוזי מינימום שמקבלים דקות ואין שחקנים שיודעים לעשות יותר מפעולה אחת בצורה טובה. הקבוצה פשוט בנויה מעולה רק לרוחב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קטע מצחיק של הנגר (זרוק לפחות לעצמך עם הקרש ולייאפ)
https://youtu.be/s_h2_GJIqUo?t=324

עידו גילרי
Admin
19 באפריל 2022 12:48

מצחיק? אתה צריך ללכת לראות איך הוא חגג את הסל השני שלו – מינימום גול במספרת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שיחגוג זה אין בעיה שהוא קלע אבל פה זה ממש מצחיק הוא נשאר לבד ולא ידע מה לעשות. הוא שונא לזרוק לסל כמו סימונס

thetroll
thetroll
19 באפריל 2022 12:07

עמיחי תודה. יוטה זה סוג של שערוריה דאלאס בלי דונקיץ' ובלי טים הרדווי הזדמנות לברוח ולסגור את הסדרה והם מרשים לעצמם להפסיד. יצטרך להתבצע שם ניעור רציני אי שם בעונה הבאה.
אני לא ראיתי בעיה בהגנה של דנבר ראיתי בעיה בהתקפה של הלוחמים. הקבוצה הזאת בנויה בסגנון של אין לך מושג מאיזה פינה במגרש זה ינחת עליך – וזה נוחת עליך. הם יכולים לדבר מאוד מאוד חזק השנה למרות הבעיה שיש להם בסייז בצבע.
השחקנים של דנבר כל המשחק הלכו מכות על הספסל (או משהו כזה) בינם לבין עצמם קאזינס נראה שם במוקד הרעש – משהו לא מי יודע מה עובר על הקבוצה הזאת.
תודה עמיחי

דה שוט
דה שוט
19 באפריל 2022 12:14

תודה עמיחי.
איזה כיף שדאלאס ניצחו. הבראקט שלי עדיין מחכה ללוקה.
הארדן ידע למה הוא עובר. הוא נראה שמח. יש לו קבוצה חזקה ומסודרת עם כוח בכל עמדה כולל הנגר גרין שנותן הגנה. בהינתן בריאות הם לגמרי קונטנדרים. עדיף לו על הטירלול בברוקלין.
שכחתי כבר כמה לא נעים (בלשון המעטה) לראות את הגולדנים הזחוחים חוגגים עם קהל המיליונרים שלהם. מזכיר נשכחות…
בלי קשר הם משחקים כדורסל ברמה אחרת, בהינתן בריאות – תהיה סדרת גמר מערב אש נגד פיניקס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

עוד יומיים הרווחת 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
19 באפריל 2022 12:27

טוב חייבים להגיד בפה מלה יוקיץ אוברייטד.
בדומה לקליבלנד של לברון בנוייה סביב היכולת של יוקיץ לרכז זה למה הסטטיסטיקות נראות נפלא בעונה הסדירה שאף אחד לא מגן וזה למה הפלוס מינוס כזה גבוה.
.
יוקיץ היה צריך לקלוע 40 נקודות ב70% מהשדה מול הגמדים של גולדן סטייט והוא לא מצליח, ובהגנה הוא נזק עצום שני משחקים שגודלן סטייט קולעים מעל 50% ו45% מ3 ורוב הסלים באשמתו. עונה שעברה אותו דבר מול הסאנס שהפכה אותו לשחקן עציר וחיסלה אותם בהגנה בגללו (הסאנס קלעו ב59% אפקטיבי בסדרה) ויוקיץ הפך לשחק של 25 נקודות ב50% אפקטיבי. צריל להגיד את האמת הMVP אוברייטד וחלש בפלייאוף.

onetwo3
Editor
19 באפריל 2022 13:32

אתה קשקשן ברמות שאי אפשר לתאר.
בלי יוקיץ' דנבר בין חמש הקבוצות בליגה.
יוקיץ' mvp בפער ניכר מכל שחקן אחר בליגה הזאת. את מה שהוא יודע אי אפשר ללמד.
שים לידו שחקן או שניים נורמליים ודנבר אלופה. כרגע הוא לבד במערכה.

ברוך רובין
ברוך רובין
19 באפריל 2022 13:47
Reply to  onetwo3

הקבוצה בנוייה סביבו כמו שהקבוצות של לברון ״התפרקו״ שהוא עזב, בנו סגל שמותאם אליו וכביכול יש לו נ״ט רייטינג היסטורי בעונה הסדירה, בפלייאוף הוא חלש מאוד.

onetwo3
Editor
19 באפריל 2022 20:10

ממאן להסכים איתך בעניין

Dipsy
Dipsy
19 באפריל 2022 14:58

מסכים איתך. מורי היה מועיל להם הרבה יותר.

Don
Don
20 באפריל 2022 3:16

יוקיץ שחקן מצוין אבל הוא לא מסוגל לנצח לבד את גולדן סטייט שמפוצצת בכשרון ומאומנת יוצא מהכלל. זה נראה לא כוחות. ההגנה של דנבר לא בנויה ומאומנת להתמודד עם ההתקפה הדינאמית של גוולדן סטייט והתנועה הבלתי פוסקת ללא הכדור, וזה פשוט היה נראה קל מידי. זה נראה כל כך אחרת שגולדן התמודדה עם בוסטון למשל. יוקיץ אחד; גאמאל מארי פצוע, ושאר השחקנים שלא שווים הרבה, הם קבוצה שאין סיבה שלא יקבלו 4 אפס.

Jonathan
Editor
19 באפריל 2022 12:30

סטף מדהים ויש לנו את ג'ורדן… פול. חמישיית המוות איתם, עם קליי, דריימונד ו-ויגינס מדהימה לצפיה.
*
אני ממש אוהב את יוקיץ'. גם חושב שהוא יודע לנצל הרבה מהאינטלגנציה שלו בהגנה ולעשות את המהלכים הנכונים. במשחק הזה הוא ניסה לעשות הכל בכוח, בהגנה הוא נראה בעיקר שקוף והטמפרמנט שלו מחק את כל הגאונות.
נתן לדריימונד וGP2 להיכנס לו לורידים.
*
אני לא מאמין שזה ייקרה, אבל ממש בא לי שלוקה יחזור ויישלח את יוטה הביתה. זה טוב גם בשבילם, מיטשל וגובר ייקבלו חופש האחד מהשני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

יש לכם חסרונות בסייז שקבוצות רציניות ינצלו בטח כל אחת מהיריבות המזרחיות וגם הסאנס ואם לוקה חוזר גם מאבס וממפיס.
דנבר לא ברמה הזאת אז אתם חוגגים

ברוך רובין
ברוך רובין
19 באפריל 2022 12:49

יוקיץ בפלייאוף כשיש הכנה של קבוצות נראה אנושי מאוד, וזה לא הפעם הראשונה MVP נפלא לעונה הסדירה בפלייאוף הוא חלש, סנטר אחר היה מנצל את החסרונות של גולדן סטייט בהרכב הזה עד תום ופשוט טוחן אותם בצבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכים אבל איך יטחן אם עסוק בניהול המשחק?

ברוך רובין
ברוך רובין
19 באפריל 2022 13:15

עסוק בלבכות אתה מתכוון, גולדן סטייט עשו לה מה שעשו לגובר ופשוט הפכו אותו לשלילי עצום בהגנה (לא רק הם עשו את זה גם הסאנס ויש עוד מקרים לאורל הקריירה אבל נתמקד על השחקן של השנתיים האחרונות. אם יוקיץ לא קולע מול הנמוכים 40 וגורם לבעיית עבירות ולטרור בצבע הוא שלילי. אייטון היה מחסל אותם די בקלות אני לא מדבר על דיוויס יאניס ואמביד

Jonathan
Editor
19 באפריל 2022 13:05

איכשהו יוקיץ' היה אמור להנות יותר מכולם מהחסרונות שלנו בסייז. בטח לא לנסות לנצח במרפקים.
אבל ממפיס ופניקס יהיו פייבוריטיות בכל מקרה.

thetroll
thetroll
19 באפריל 2022 12:48
Reply to  Jonathan

סטף בהחלט מדהים הוא יכול להתחרות על תואר השחקן השישי של הפליאוף. במילים אחרות לא מכיר אף כוכב אחר שהיה מסכים ככה לרדת לספסל ולתת לאיזה ילד את העמדה בהרכב כן מגבלת דקות או לא… נגיד שזה היה לברון נראה לך הוא היה מסכים? זה רק סטף וזה עוד סיבה למה הוא כזה גדול בעייני.

Jonathan
Editor
19 באפריל 2022 13:13
Reply to  thetroll

הוא מתכנן לעשות איגי בגמר
😉

thetroll
thetroll
19 באפריל 2022 13:33
Reply to  Jonathan

FMVP מהספסל. ברור. בהרכב אין סיכוי שיתנו לו (גם מהספסל – אבל זה בסדר משאירים אותו רעב ואנחנו נהנים מזה ).

😉😉

אור
אור
19 באפריל 2022 14:13
Reply to  thetroll

מדויק, שלא לדבר על ראס וכרמלו כאלה (לפני שנשאר בגלל זה בלי קבוצה)

דה שוט
דה שוט
19 באפריל 2022 13:15
Reply to  Jonathan

ג׳ונס – אמן על לוקה!
🙏
ואל תדאג לגבי ממפיס – היריבה הבאה שלכם זאת מיני, ויש לכם גם ביתיות.
בקיצור – קליר פאת לגמר מערב
🙂🙂

Jonathan
Editor
19 באפריל 2022 13:30
Reply to  דה שוט

אני מסוף העונה הקודמת אומר שהוולבס הולכים לתת עונה לא רעה. אבל אני אהיה נפעם, נרגש ונרעש אם הם יעברו את ממפיס.

אור
אור
19 באפריל 2022 14:14
Reply to  דה שוט

ממפיס יחזרו לנצח את הסדרה

דה שוט
דה שוט
19 באפריל 2022 16:02
Reply to  אור

נו אין מיי בוק
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ממפיס מנגבים היום 20 הפרש ומעלה

דה שוט
דה שוט
19 באפריל 2022 20:03

לברון דיאנג׳לו וקאט יכו בהם שוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיימתי לראות עכשיו את המשחק של פילי. לא הבנתי משהו אחד למה הראפס האהבלים האלה מביאים דאבל טים על הארדן? חח הוא לא ברמה של הארדן הקטלני מיוסטון ואיבד קליעה כמעט לחלוטין. זה הדבאל טים הכי מפגר שאפשר להביא והם לא היחידים ראיתי את זה מעוד קבוצות בעונה הסדירה.
מקסי ואמביד היו אדירים. אפילו טוביאס החמור התעורר לפני שירדם לנו בטורנטו. יאללה צריכים לקחת אחת לפחות שם ולסגור את הטקס. יש לי הרגשה שפילי יבואו קצת רדומים לגיים 3 ויפסידו. בתכלס צריך להיות מבחינת הרמה סוויפ פה

Dor
Dor
19 באפריל 2022 13:24

הארדן הפך לסוג של cp3 מבחינת ניהול המשחק וכנראה שנרס העדיף להוציא לו את הכדור מהיד ושמישהו אחר יקבל החלטות בפילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

זה טיפשות שיתנו ל ו םנהל מי יקלע חחחח טוביאס האהבל הזה. הדאבל טים מקל את החיים על 4הבל כמו טוביאס לקלוע אבל היי רק שימשיך עם זה

Kobv
Kobv
19 באפריל 2022 13:45

אם לא יעשו עליו דאבל טים הוא נכנס פעם אחר פעם לסל ומוציא כדור או סוחט פאוול.
אני לא חובב גדול של המזוקן אבל לזכותו יאמר שבליגה מלאה באגו הוא מוכן לקחת שני צעדים אחורה לתת למקסי להיות הכוכב השני .
הוא מחפש קודם כל מסירה , קולע פחות אבל זורק פחות לסל. נראה מחוייב , שמח ונותן אחלה הגנה.
טורונטו לא פראיירים, באים לשחק חזק , אבל שוב אני אומר, הסדרה הזאת לא כוחות ואני לא הבנתי ולא מבין את כל הפרשנים שנתנו לטורנטו את הסדרה.

אור
אור
19 באפריל 2022 14:15
Reply to  Kobv

יותר מחצי מ"הפרשנים" פה נתנו להם את הסדרה, נראה לי כי בעיקר לא אוהבים את פילי והראפס נחמדים כאלה

Jonathan
Editor
19 באפריל 2022 14:37
Reply to  אור

באמת? חושב שקראתי את הפריוויו והתחזית הייתה לפילי, לא? זה שהסדרה כרגע חד צדדית אפילו לא מפתיע בעיני.

עידו גילרי
Admin
19 באפריל 2022 14:46
Reply to  Jonathan

תסתכל על התגובות שם…

Jonathan
Editor
19 באפריל 2022 15:03

וואלה, אפילו אני כתבתי שקשה לי להחליט.
בערב לפני שהתחילו באמת חשבתי על זה שזה אמור להיות של פילי….

asaf
19 באפריל 2022 20:14

חלקנו (טוב אני לפחות) גם הימר בבראקט שלו על טורונטו.. כרגע זה נראה רחוק מאוד..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Kobv

אץעם כל ההגנה של הנרס אף דחקן לא יכוללעצור חדירה של הארדן השמן שבקושי זז ולא קולע הם בבעיה קשה מאד

Berch
19 באפריל 2022 13:04

תודה על הסיקור המשובח
פילדלפיה בדרך הנכונה
ואולי יוכרע המאבק על ה MVP בעקבות ההופעות האחרונות
🤣

Jonathan
Editor
19 באפריל 2022 13:11
Reply to  Berch

קצת מוקדם להגיד את זה כי לדעתי דנבר תנצח לפחות משחק אחד והסדרה ממש לא גמורה, אבל….
MVP שעף בסוויפ זה נדיר. יוקיץ' עשה את זה בשנה שעברה.
יהיה דיון מעניין אם הMVP יילך למישהו שעף פעמיים בסוויפ או פעם בסוויפ ופעם בסיבוב הראשון.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Jonathan

מתישהו בעשור האחרון אנשים שמדברים על הבוחרים טוענים שהבוחרים שינו את הגישה על פיה הם בוחרים את ה-MVP (הפרס בספורט קבוצתי הכי מיותר בעולם, תודה).
מנראטיב בודד של לבחור את השחקן הכי טוב בקבוצה הכי טובה (או השנייה הכי טובה) הם עברו לכל מיני נתונים ונראטיבים שונים. לפעמים הבחירות היו חופפות לשחקן הכי טוב בקבוצה הכי טובה. חלק מהאנשים שגדלו על הנראטיב הראשון פחות מתחברים לשינוי. ואנחנו רואים פה ובערך בכל מקום אחר גם איך אנשים אוהבים להמציא לעצמם נוסטלגיה (או סתם שקרים) בכל פעם שמשהו לא מסתדר להם בהווה.
אישית, השינוי שהכי מפריע לי לגבי הפרס הזה הוא שהוא הפך ממשהו שמדברים עליו בחודש האחרון של העונה הסדירה, כשדברים מתחילים להיות ברורים ורגועים יותר לפני הטירוף של הפלייאוף, למשהו שמדברים עליו מתחילת העונה ועד הגמר.
בפועל יוקיץ' שיחק מעולה בעונה הסדירה. יש מצב שהיה הכי טוב, אני לא באמת בטוח איך משווים בין דברים כאלה בסיטואציות שונות כל כך. הוא הוביל וניהל קבוצה פצועה וחלשה למקום יפה מאוד. היה דומיננטי וחכם בהתקפה וטוב מאוד בהגנה. אם מגיע לתת ליכולת שלו פרס מיותר כלשהו, זה לא שלי להחליט.

Jonathan
Editor
19 באפריל 2022 14:03

אני חושב שהמשחק קצת השתנה. לא זוכר מתי כל כך הרבה שחקנים היו נותנים כאלה מספרים מטורפים – לוקה ומוראנט שמו מספרים שהיו מכניסים אותם גבוה לכל דיון mvp לפני עשור. לא יודע אם בין כל הסטטיסטיקות המפלצתיות שרואים כיום להסתכל רק על השחקן שהמספרים שלו הכי גדולים זה מספיק.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Jonathan

נתונים ונראטיבים שונים, לא חושב שנותנים לשחקן עם המספרים הכי גדולים. שלכאורה הפסיקו עם הנרטיב היחיד הבודד (שמעצם הגדרתו די הקשה על סוויפים והעופות בסיבוב הראשון) והתרחבו לעוד כמה.

Jonathan
Editor
19 באפריל 2022 14:35

גם אני לא חושב שזה רק לפי זה.
הMVP הראשון של סטף הלך אליו בעונה שבה המספרים הפרמיטיביים שלו היו צנועים ביחס למה שהוא עושה כיום. 23.8 נקודות למשחק בסך הכל… בהעדר שחקנים עם מספרים מטורפים במובילת הליגה (וגם במובילת המזרח) הדיון עבר ליוקיץ'-אמביד-יאניס. מצד אחד השלושה האלה באמת נתנו עונה אישית נהדרת, מצד שני – לא משנה מי ייקבל, זה הולך להרגיש לדי הרבה אנשים כאחד מפרסי הMVP הפחות מובהקים שנתנו בליגה.

Dor
Dor
19 באפריל 2022 14:18

+1

ברוך רובין
ברוך רובין
19 באפריל 2022 13:23
Reply to  Berch

MVP זה לעונה הסדירה ושם יוקיץ מדהים היה, פעם שנייה ברציפות שהוא בפלייאוף יורד ב10+ % אפקטיבי , והוא חסרון עצום בהגנה, גולדן סטטיט בסוף הרבע השלישי מעל 50% מהשדה ומ3, פיניקס שברה עליו שיאיים. הMVP אוברייטד.

Jonathan
Editor
19 באפריל 2022 13:59

ברור, אבל יש עם זה הרבה נפילות לאחרונה… בסןף יוסיפו season כדיסקליימר (לא באמת)

thetroll
thetroll
19 באפריל 2022 23:06

ברוך הביקורת שלך לא מתחשבת בכך שהוא משחק בקבוצת ההגנה הטובה בליגה. הם אמנם לא דורגו ראשונים אבל כשהיו בהרכב מלא בתחילת העונה הם היו ועכדיו הם שוב באותו הרכב.
קשה לשחק נגדם במיוחד כשהצוות המסייע הוא כזה עלוב.
ואותו טיעון תקף להגנה. ההגנה הזאת משחקת מול קבוצת ההתקפה הטובה בליגה כך היא היתה התחילת העונה הזאת ועכשיו כשכולם חזרו וקליי בנוסף אז ברור שקשה להתמודד איתם. אתה שוםט את יוקיץ בעודף חומרה לדעתי.

אשך טמיר המקורי
19 באפריל 2022 13:53

תודה, לא בושה להיות כריס
גולדן רצה לאליפות

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

https://twitter.com/Arya_Hajikandi/status/1516272039958564871
איך אצ'יווה לא נכנס לכלא על רצח כפול?

עידו גילרי
Admin
19 באפריל 2022 13:56

כנראה הוא טוב בבאולינג

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

הצליח ב-7-10 ספליט. כבוד.

עידו גילרי
Admin
19 באפריל 2022 14:03

בדיוק…

רביד אראל
רביד אראל
19 באפריל 2022 17:18

Lol, אם כבר דיברו על כדורסל צורני…

עידו גילרי
Admin
19 באפריל 2022 14:04

המאבס ניצחו בזכות ערב מטורף מהשלוש אבל גם ערב מטורף בגזרת האיבודים – השוו שיא NBA ל3 בלבד בפלייאוף.
מי רוצה לנחש מי אחראי לכל השלושה…?

עידו גילרי
Admin
19 באפריל 2022 14:22

נכון רק שהאחריות הייתה יותר מבוזרת (זה שיא שנחלק על ידי לא מעט קבוצות).

thetroll
thetroll
19 באפריל 2022 14:26

קל. לוקה.

thetroll
thetroll
19 באפריל 2022 14:27
Reply to  thetroll

סתאם סתאם… 🙂 הלכתי ובדקתי באמת רק 3 איבודים. דווינידי. לא להאמין.

ד.ב.
ד.ב.
19 באפריל 2022 14:55

אותו אחד שרשם גם אחוזים מהשלוש ששאקיל אוניל היה מתבייש בהם

עידו גילרי
Admin
19 באפריל 2022 14:58
Reply to  ד.ב.

שאק באמת היה מתבייש לסיים עם האחוזים של קלייבה – הוא לא רגיל לעמוד כל כל רחוק מהסל.

מנחם לס
Admin
19 באפריל 2022 15:41

הווריורס האלה עוד ייקחו אליפות בטעות. תודה עמיחי

Pistons
Pistons
19 באפריל 2022 16:52

ראיתי בלייב את המחצית הראשונה של פילדלפיה.
שתי הקבוצות משעממות. מזכיר את אותו שעמומון של פילדלפיה מהעונה שעברה מול אטלנטה.
יותר מדי מחפשים את אמביד (אולי זה טוב להם, אבל פחות לצופה). יותר מדי פאולים ועצירות.
האקשן היחיד היה בפתיחת המשחק כשואן וליט קלע שלשות קשות מאוד וכשמקסי (אני חושב שזה היה הוא) נתן סל יפייפה בחדירה.
תשימו לב כמה מאמץ צריך להשקיע ואן וליט בגלל שהוא נמוך כשהוא חודר ורוצה להוציא כדור החוצה.
אולי אני טועה, אבל הרגיש לי שהארדן מאוד איטי ביחס ללפני שנה-שנתיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

הארדן שומר כמו שבחיים לא שמר חח ממש מתאמץ בהגנה שזה מדהים. נכון הוא איבד קליעה ומהירות בהרבה. עוד שנתיים הוא ראס צריך לקחת אליפות מהר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

לגבי העונשין זה טבעי אין איך לעצור את אמביד אז הראפס באו במטרה לעשות 200 עבירות ולבכות לשופטים שישרקו רק 20😏.
ברור שצריך לחםש את אמביד אחרת את מי יחפשו טוביאס? הארדן כבר לא קולע

גיא הירוק
Admin
19 באפריל 2022 20:50

מילה על יוקיץ', mvp, ובפלייאוף.
.
משום מה נשכחה העובדה הפעוטה שמורי ופורטר (2 שחקנים של כמעט 20 נק' למשחק) לא משחקים.
או שגולדן בריאה נתנה השנה הגנה אדירה.
רק להזכיר –
זה לא היה כל כך מזמן שהנאגטס שיחקו בגמר המערב אחרי שהדיחו קליפרס בריאים (עם ג'ורג' וקאוויי).

thetroll
thetroll
19 באפריל 2022 21:08

מסכים. ולא נראה לי הדמוניזציה שעושים לו פה. הוא במצב כמעט בלתי אפשרי ופוגש את הלוחמים בשיא כוחם שבעייני אחרי שראיתי אותם בשני המשחקים יש ספק גדול אם איזה שהיא קבוצה תוכל לעצור אותם השנה אם יתמידו בכושר הזה.אולי הסאנס יכולים ואולי מילווקי. הם פשוט מצויינים והוא מוקף בחבורה שבלעדיו לא היתה עושה אפילו פליי אין לדעתי.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

זה באמת משהו שצריך להזכיר?
או את זה שעל תפקיד השחקן השני הכי טוב של דנבר מתחרים שחקן שישי חביב מינוס ורוקי עם ביצים (ועצם)?
או שלדנבר יש חולשה נוראית בהגנה על גארדים והם נפלו בהגרלה מול קבוצה עם שני גארדים מהטופ של הטופ ועוד אחד שחשבו אם לספסל אחד מהם בשבילו?
או שעדיין עם כל ההגנה הממש טובה שגולדן סטייט עושה בסדרה, עדיין יוקיץ' מצליח לגרום להם להתאמץ ולחשוב בכל פוזשן?
או כמה יוקיץ' היה ממש טוב בהגנה השנה?
.
חבל שאלה דברים שצריך להזכיר כל פעם מחדש.

ברוך רובין
ברוך רובין
19 באפריל 2022 21:12

כן עם הקריסה המנטלית של הקליפרס, לפני זה בקושי עברו את יוטה גם בזכות תצוגות של מארי. איפה יש בפלייאוף עוד שחקן שיורד ככה באחוזים? משחקן של 27 נקודות ב62% אחוז לשחקן של 25.5 נקודות ב46% אפקטיבי לוקחים לו את הניהול משחק וחור עצום בהגנה.
.
אותו מקרה עונה שעברה שפורטר שיחק מול הסאנס, יוקיץ בעונה הסדירה .26.4 60.2% אפקטיבי מול הסאנס 25 נקודות ב50.6% אפקטיבי, ובצד השני הקבוצות האחרות שוברים עליהם שיאים הרבה בגלל חוסר היכולת שלו להגן

גיא הירוק
Admin
19 באפריל 2022 21:25

לא ברור לי הצורך לחפש תירוצים להצלחה. של יוקיץ' או של כל שחקן אחר.
עובדתית, הנאגטס שיחקו בגמר המערב.
.
עכשיו, אתה באמת מסיק מסקנות מצמד משחקים?
הנתון הנכון הוא 25.9 נקודות ב-55.8% אפקטיבי נהדרים. מדגם מעט סביר יותר (45 משחקים).
הפער מנתוני העונה הרגילה הוא 2 אחוז בלבד.
אם תשווה לנתונים של אמביד בפלייאוף תגלה שאמביד קולע פחות מיוקיץ' בפלייאוף באחוז נמוך משמעותית, ושאמביד סובל גם הוא מירידה של 2 אחוזים בהשוואה לעונה הרגילה.
דרך אגב, גם שאקיל אוניל, מגדולי הסנטרים (תרתי משמע) סובל מירידה של 2 אחוז בהשוואה בין העונה הרגילה לפלייאוף.

ברוך רובין
ברוך רובין
19 באפריל 2022 21:38

אתה מסתכל ממוצע קריירה או אחרי הקפיצה של יוקיץ שקרתה בשנתיים האחרונות?
.
אני מסיק מסקנות משני סדרות. אתה זוכר אולי את הביקורות שאמביד קיבל ממני בפלייאוף יוקיץ לא שונה

גיא הירוק
Admin
19 באפריל 2022 21:55

זו לא חוכמה לקחת נתון חלקי.
45 משחקי הפלייאוף של יוקיץ' כוללים גם את המשחקים הרעים.
25.9 נק' למשחק בפלייאוף ב-55.8% אפקטיבי זה נתון מצוין.
.
יש דבר אחד שאתה לא לוקח בחשבון –
ההיעדרות של מורי גדילה את הצורך של יוקיץ' לתפקד כמנהל משחק, מה שמראים את יכולתו לעשות את מה שהוא עושה לא פחות טוב מתנהל משחק –
לסיים בצבע.
שים את מורי לצדו מול אותה גולדן,
והחיים שלו קלים בהרבה.

thetroll
thetroll
19 באפריל 2022 23:12

ותזכור גם שהוא משחק מול קבוצה שלפרקים לא קצרים בעת שלא היו העדרויות דורגה כקבוצת ההגנה הטובה בליגה. וכעת אין לה העדרויות. וכנל מהצד השני – ההתקפה. סביר שהאחוזים שלו יפגעו במידה מסויימת.

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 1:48
Reply to  thetroll

מה זה קבוצת ההגנה הטובה בליגה אלא גמדים שמגיעים לו לכתף יש לו כל מאצאף אפשרי נגדם והוא נכשל (דיוויס מול אותם הגנה פירק אותם לגורמים) , החולשה שלו בהגנה עולה על התרומה שלו ההתקפית פלייאוף שני ברציפות, אני לא מתייחס לפני השנתיים ששם הוא לא היה שחקן בקליאבר MVP (דיוויס התעלל בו בסדרה בבועה.
.
יוקיץ הוא השחקן הטוב בליגה בעונה הסדירה ובפלייאוף שנתיים נוראי, קל מאוד לנפח ממוצעים מול גובר בפלייאוף. זוכרים אם מי הארדן הגיע לפלייאוף שנה אחרי שנה וסחב אותם גם לגמר המערב? יוקיץ פה יוצא כטפלון למרות שרוב האשמה עליו

דה שוט
דה שוט
19 באפריל 2022 23:55

זה היה בבועה 🙂
והיה לו את מורי 🙂🙂
וברוך צודק עקרונית – כבר שנתיים הוא יורד משמעותית בפלייאוף.
ראינו בשלושה ימים האחרונים שהליגה והפלייאוף זה ענפי ספורט שונים.
״הגריל״ את ג״ס? היא לא מעניין.
חובת ההוכחה עליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 1:48
Reply to  דה שוט

מה זה קבוצת ההגנה הטובה בליגה אלא גמדים שמגיעים לו לכתף יש לו כל מאצאף אפשרי נגדם והוא נכשל (דיוויס מול אותם הגנה פירק אותם לגורמים) , החולשה שלו בהגנה עולה על התרומה שלו ההתקפית פלייאוף שני ברציפות, אני לא מתייחס לפני השנתיים ששם הוא לא היה שחקן בקליאבר MVP (דיוויס התעלל בו בסדרה בבועה.
.
יוקיץ הוא השחקן הטוב בליגה בעונה הסדירה ובפלייאוף שנתיים נוראי, קל מאוד לנפח ממוצעים מול גובר בפלייאוף. זוכרים אם מי הארדן הגיע לפלייאוף שנה אחרי שנה וסחב אותם גם לגמר המערב? יוקיץ פה יוצא כטפלון למרות שרוב האשמה עליו.

גיא הירוק
Admin
20 באפריל 2022 6:28
Reply to  דה שוט

ככה מקלקלים לסטטיסטיקה את המוניטין …
זו לא חכמה לבחור מדגם מצומצם בשביל להוכיח טענה.
יש את השורה התחתונה –
הנתונים של יוקיץ' בקריירה בפלייאוף. אלו לא פחות ממצויינים.
.

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 12:54

הקריירה של יוקיץ שונה, הוא לא השחקן שלפני שנתיים ושלוש ב2019 ציפו מהנאגטס רק להגיע לפלייאוף, אתה מצפה ממנו להציג יכולת של MVP בטח אם הוא לוקח את הפרס על ידי עונה היסטורית, בנתיים הוא נכשל שנתיים ברציפות מול קבוצות רציניות, (אני הסרתי גם את עונה הבועה הקפיצה של יוקיץ באה אחרי).

Dipsy
Dipsy
19 באפריל 2022 22:02

אני פריק של מספרים ונתונים בחיי המקצועיים, אבל הם אף פעם לא יספרו את התשובה המלאה.
יוקיץ רחוק מלהיות מנהיג. מגן נוראי ברמות של הארדן בתקופות הטובות שלו. אין מצב שקרי ישמור יותר טוב מהנפיל הזה.
שוב לא חושב שצריך גם להוריד אותו הוא בהחלט שחקן מצוין, אבל לא רואה הבדל בינו לבין ווסטברוק כרגע.

ירון, החלום
ירון, החלום
20 באפריל 2022 2:46

בס"ד
תודה רבה חברים.
יוטה, צריכה ניעור רציני.
אולי איזה טרייד של גובר ומשהו, תמורת דיוויס, אולי בשיתוף קבוצה שלישית.
ואולי אולי, גם ראס בעסק.

Don
Don
20 באפריל 2022 3:36

יוקיץ שחקן מצוין אבל הוא לא מסוגל לנצח לבד את גולדן סטייט שמפוצצת בכשרון ומאומנת יוצא מהכלל. זה נראה לא כוחות. ההגנה של דנבר לא בנויה ומאומנת להתמודד עם ההתקפה הדינאמית של גוולדן סטייט והתנועה הבלתי פוסקת ללא הכדור, וזה פשוט היה נראה קל מידי. זה נראה כל כך אחרת שגולדן התמודדה עם בוסטון למשל. יוקיץ אחד; גאמאל מארי פצוע, ושאר השחקנים שלא שווים הרבה, הם קבוצה שאין סיבה שלא יקבלו 4 אפס.